Till er som inte tror mig angående chemtrails

Dessa fotografier tog jag personligen utanför Åtvidaberg vid Bersbo.Det är INTE vanliga flygplan det är frågan om.
Dom lämnar max 2-3 flygplanslängder moln efter sig. Dessa är bra mycket längre och ligger kvar i samma fom 30-50 min för att sedan bli gråa moln






Här ser ni två chemtrails, ett svagare som legat längre. plus det nya som kommer precis över det andra tunna chemtrailen som spreds ca 50 min tidigare. Jag har även videobevis till den som inte tror mig nu


Kommentarer
Postat av: loser

frågan om hur länge de ligger kvar i luften har helt och göra med hastighet, höjd och själva temperaturen den dagen pucko... även hög och låg tryck samt vid ... suck

2009-04-23 @ 23:17:30
Postat av: Cecilia

Hejsan... tror att det är idag du fyller och Andy i morgon.. Kan ha fel men Grattis ifall det stämmer... =) Kramen

Postat av: Joel

Till loser: Tro vad du vill, jag har inga bevis för eller emot. Men jag tror du ska läsa lite mer om chemtrails och haarp innan du yttrar dig.

2009-05-02 @ 01:37:10
Postat av: loser

Eller så följer du jordens grundlagar? du har ju inga argument att komma med om att det är chemtrails...

2009-05-07 @ 23:23:44
Postat av: Joel

jag tror på vad jag vill så tror du på vad du vill, ok?

2009-05-20 @ 18:43:48
URL: http://joelbiterdig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dig joel

2009-06-09 @ 16:29:34
Postat av: diana

Intressant läsning här. Länkar från min blogg.

2009-07-09 @ 00:56:23
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Marwel

Jag visste inte vad jag skall tro.

Men efter att ha sett chemtrail med egna ögon undrar jag.

Jag och en kompis såg detta omkring den 17 januari i år 2010 och undrade vad det kunde vara eftersom ett annat flygplan flög vid sidan av i samma sträckning och att döma av storleken var dom på samma höjd men det ena lämnade efter sig en försvinnande svans och inte det andra.

2010-02-18 @ 16:33:04
Postat av: malin

Exakt detta såg jag igår. Först såg jag ett flyplan och jag reagerade på att det flög så pass lågt. När jag gick ut och rökte andra gången så var det 8 stycket tjocka, vita "moln". Avlånga som efter ett flygplan. Var detta chemtrails jag såg? Hemska tanke!

2010-04-28 @ 09:48:34
Postat av: Emma

Jamen så ser det ju alltid ut efter flygplan, dessa lååånga alltså. INget nytt- inget konstigt

2010-06-03 @ 13:21:09
Postat av: UglyKidJoe

Chemtrails baby, chemtrails...

2012-03-02 @ 13:49:35
Postat av: Viggo.K

Vill du veta vad strecken i skyn är så ska man se hela dessa filmer, då får du veta vad som pågår bakom ryggen på hela folket och varför väder ändrat sig och att fler fått luftvägsbesvär.



Filmerna finns även på piratebay för fri nedladdning i Tv-format.



Del 1



http://www.youtube.com/watch?v=EtW30pt_kYo&feature=channel&list=UL



Del 2



http://www.youtube.com/watch?v=RZPsLkKOi8w

2012-05-24 @ 23:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback